Regulamin
REGULAMIN STRONY P13 SCRAP CLUB
Data ostatniej aktualizacji: 21. maja 2024
Niniejszy dokument powstał w trosce o ochronę Twoich praw. Znajdziesz w nim informacje na temat sposobu złożenia zamówienia, formy płatności, warunków zawarcia umowy, a także informację o procedurze odstąpienia od umowy zakupionych produktów. Pamiętaj, prosimy, że postanowienia tego Regulaminu nie mają na celu ograniczać ani wyłączać jakichkolwiek praw konsumentów przysługujących Ci na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa. Wszelkie potencjalne wątpliwości będą interpretowane na korzyść konsumenta.
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep P13 Scrap Club jest administrowany przez Katarzynę Synakiewicz prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą KATARZYNA EWA SYNAKIEWICZ (adres miejsca prowadzenia działalności: ul. Lubczyńska 7, 70-896 Załom) wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki NIP 9551953309, REGON 320203959 i Liliannę Ciubak prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą LILIANNA CIUBAK (adres miejsca prowadzenia działalności: ul. Lubczyńska 7, 70-896 Załom) wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki NIP 9551458337, REGON 812487746 wspólnie prowadzące działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej P13 K. SYNAKIEWICZ L. CIUBAK Spółka Cywilna (adres miejsca prowadzenia działalności: ul. Lubczyńska 7, 70-896 Załom, adres do doręczeń: ul. Lubczyńska 7, 70-896 Załom) NIP 8513046135, REGON 320481730. W każdej sprawie związanej z funkcjonowaniem Sklepu prosimy o kontakt pod adresem e‑mail: club@p13.com.pl lub po numerem +48601672378.
- Ten dokument określa zasady i warunki korzystania z P13 Scrap Club, a także prawa i obowiązki Sprzedawcy oraz Kupującego.
- Za pośrednictwem Sklepu Sprzedawca zapewnia Kupującemu możliwość zawarcia umowy o dostarczenie treści cyfrowych i zestawów warsztatowych na Platformie P13 Scrap Club. Sprzedawca świadczy także na rzecz Kupującego usługi drogą elektroniczną.
- Kupujący zobowiązany jest w szczególności do niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa (treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich). Kupujący zobowiązany jest do korzystania z Platformy P13 Scrap Club w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń.
- Wszystkie ceny produktów podane na stronach Sklepu są cenami brutto (razem z podatkiem VAT) w polskich złotych.
- Sprzedawca ma prawo do organizowania okazjonalnych konkursów i promocji, których warunki każdorazowo zostaną podane na stronie internetowej Sklepu lub Platformy.
WYJAŚNIENIE DEFINICJI
Na potrzeby niniejszego Regulaminu przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
Formularz Rejestracji | Formularz, który jest dostępny na stronie internetowej Sklepu. Skuteczne uzupełnienie Formularza pozwala Ci założyć konto w Sklepie. |
Formularz Zamówienia | Formularz zamówienia to nic innego jak usługa elektroniczna, dostępna na stronie internetowej naszego Sklepu, umożliwiająca Ci złożenie zamówienia, określenie warunków umowy, w tym m.in. sposobu płatności. |
Sprzedawca | Wspólniczki prowadzące działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej P13 K. SYNAKIEWICZ L. CIUBAK Spółka Cywilna (adres miejsca prowadzenia działalności: ul. Lubczyńska 7, 70-896 Załom, adres do doręczeń: ul. Lubczyńska 7, 70-896 Załom) NIP 8513046135, REGON 320481730, a to Katarzyna Synakiewicz prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą KATARZYNA EWA SYNAKIEWICZ (adres miejsca prowadzenia działalności: ul. Lubczyńska 7, 70-896 Załom) wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki NIP 9551953309, REGON 320203959 i Lilianna Ciubak prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą LILIANNA CIUBAK (adres miejsca prowadzenia działalności: ul. Lubczyńska 7, 70-896 Załom) wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki NIP 9551458337, REGON 812487746. |
Klient/Kupujący/Użytkownik | Rozumie się przez to Konsumentów, przedsiębiorców, osoby prawne i inne osoby, niebędące Konsumentem, które zawierają Umowy, których przedmiotem są treści dostępne na Platformie w ramach Subskrypcji. |
Platforma | Platforma subskrypcyjna P13 Scrap Club, dostępna pod adresem https://club.p13.com.pl |
Subskrypcja | Indywidualnie przyznany przez Sprzedawcę dostęp Kupującego do Platformy przez czas określony. |
Przedsiębiorca | Rozumie się przez to Klientów sklepu, którzy nie są Konsumentami oraz nie są osobami fizycznymi zawierającymi umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. |
Konsument | Rozumie się przez to konsumenta w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. |
Przedsiębiorca na prawach konsumenta | Od 1 stycznia 2021 roku część przepisów dotyczących konsumenta stosuje się także do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. |
Konto | Jest to usługa elektroniczna – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i podanym przez Ciebie hasłem zbiór dotyczących Cię zasobów w systemie teleinformatycznym, w którym gromadzone są podane przez Ciebie dane. |
Konto Użytkownika | Oznacza indywidualny dla każdego Klienta dostęp do panelu Platformy, uruchomiony na rzecz Użytkownika przez Sprzedawcę. |
Rejestracja | Procedura mająca na celu założenie przez Ciebie konta. |
Sklep | Oznacza sklep internetowy prowadzony na stronie https://club.p13.com.pl/, za pośrednictwem którego możesz nabyć Subskrypcję. |
Usługa elektroniczna | Usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę (Sprzedawcę) na rzecz Usługobiorcy (Klienta). |
Umowa | Umowa zawierana pomiędzy Stronami, która dotyczy Subskrypcji Platformy P13 Scrap Club. |
Zamówienie | Oświadczenie woli składane za pośrednictwem Formularza zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy ze Sprzedawcą. |
PODSTAWOWE WARUNKI KORZYSTANIA Z PLATFORMY
- W celu korzystania z Platformy P13 Scrap Club nie jest konieczne posiadanie przez Kupującego sprzętu komputerowego o szczególnych warunkach technicznych lub innych urządzeń elektronicznych. Wystarczające warunki, dające możliwość korzystania z Platformy to:
- dostęp do urządzenia podłączonego do sieci Internet,
- zainstalowany i aktualny system operacyjny oraz przeglądarka internetowa,
- posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail),
- włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript,
- przeglądarka internetowa w aktualnej wersji: Mozilla Firefox; Internet Explorer; Opera; Google Chrome; Safari lub Microsoft Edge,
- zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 1024×768,
- posiadanie pakietu oprogramowania – np. pakietu oprogramowania biurowego Microsoft Office lub jego odpowiednika.
- W przypadku gdy Użytkownik nie jest w stanie otrzymać dostępu do Platformy lub materiałów osadzonych na Platformie proszony jest o kontakt ze Sprzedawcą pod wskazanym na stronie internetowej adresem e-mail..
- Zabrania się Klientowi korzystania z kont innych klientów oraz udostępniania swojego konta innym osobom. Klient zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Zakazane jest dostarczanie treści o charakterze bezprawnym.
- Klient zobowiązany jest do korzystania z Platformy w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Sprzedawcy oraz osób trzecich.
- Klient może skorzystać z pomocy technicznej w razie problemów dotyczących funkcjonowania strony internetowej Sklepu, wysyłając drogą elektroniczną zapytanie na wskazany adres e-mail.
- Strona internetowa w ramach której funkcjonuje Sklep i Platforma P13 Scrap Club oraz wszystkie elementy, w szczególności w postaci treści i warstwy graficznej, opisów produktowych, są chronione przepisami prawa własności intelektualnej, w tym mogą być chronione jako utwory prawa autorskiego. Zabronione jest ich rozpowszechnianie, publikowanie lub kopiowanie, w całości lub w części, bez uprzedniej zgody Sprzedawcy.
USŁUGI ELEKTRONICZNE
- Za pośrednictwem Sklepu Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego usługi drogą elektroniczną. W Sklepie dostępne są następujące usługi elektroniczne: Konto, Formularz zamówienia, Newsletter (otrzymywanie od Sprzedawcy informacji handlowych w formie wiadomości przesyłanych na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej).
- Założenie Konta jest konieczne do dokonania zamówienia w Sklepie.
- Korzystanie z Konta możliwe jest po zakupie pierwszego kursu, wtedy otrzymuje się dostęp do Platformy i do zakupionych na niej warsztatów.
- Usługa elektroniczna „Konto” świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Kupujący ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Formularz zamówienia – korzystanie z Formularza zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie internetowym.
- Złożenie Zamówienia następuje po wykonaniu przez Klienta łącznie dwóch kolejnych kroków: po wypełnieniu Formularza zamówienia i po kliknięciu na stronie Sklepu przycisku „Potwierdzam Zamówienie” lub innego równoznacznego.
- Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z korzystaniem z Usług elektronicznych. Reklamacje można zgłaszać pisemnie lub na adres poczty elektronicznej. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
- Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
- Jeżeli Kupujący zdecyduje się zapisać do newslettera, Sprzedawca świadczy również drogą elektroniczną na rzecz Kupującego usługę, polegającą na przesyłaniu Kupującemu wiadomości e-mail zawierających informacje o produktach, usługach, aktualnych promocjach. Zapis do newslettera odbywa się poprzez wypełnienie i przesłanie formularza zapisu do newslettera lub poprzez zaznaczenie stosownego checkboxa w procesie składania zamówienia. Kupujący może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania newslettera przesyłając takie żądanie na adres Sprzedawcy.
- Usługi świadczone są nieodpłatnie drogą elektroniczną na rzecz Kupującego.
REJESTRACJA I PROWADZENIE KONTA
- Złożenie Zamówienia Subskrypcji możliwe jest poprzez utworzenie konta w Sklepie. Jeżeli Kupujący zdecyduje się założyć Konto w Sklepie, Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego również usługę drogą elektroniczną polegającą na założeniu i utrzymywaniu Konta w Sklepie.
- Kupujący loguje się do Konta z wykorzystaniem swojego adresu e-mail oraz utworzonego przez siebie hasła.
- Założenie Konta w Sklepie odbywa się poprzez wypełnienie i przesłanie Formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie internetowej Sklepu.
- Rejestracji należy dokonać, wypełniając Formularz rejestracyjny, w którym należy podać informacje niezbędne do założenia Konta i realizacji zamówienia. Informacje niezbędne są wyraźnie oznaczone w Formularzu rejestracyjnym.
- Z chwilą przesłania Formularza rejestracyjnego między Kupującym a Sprzedawcą zawierana jest umowa o prowadzenie Konta w Sklepie. Umowa zawierana jest na czas nieokreślony, a Kupujący może tę umowę wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym w każdej chwili, usuwając Konto.
- W celu rozwiązania umowy o utrzymanie Konta wystarczy wysłać wiadomość e-mail na adres Sprzedawcy. W sytuacji gdy Sprzedawca jest w trakcie realizacji Zamówienia złożonego przez Klienta oraz przyjętego przez Sklep internetowy, skutek rozwiązania umowy nastąpi z chwilą zrealizowania przedmiotowego Zamówienia.
- Zabronione jest zamieszczanie przez Klienta wśród informacji dostępnych na Koncie treści o charakterze bezprawnym.
- W celu zapewnienia Kupującemu i przekazywanym danym bezpieczeństwa podczas korzystania ze Sklepu Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
- Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Sklepu. Kupujący informuje Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu.
ZAKUP SUBSKRYBCJI
- Ceny Subskrypcji prezentowane są Kupującemu na stronie internetowej Sklepu oraz w trakcie składania Zamówienia.
- Wszystkie ceny podane na stronach Sklepu są cenami brutto uwzględniającymi podatki.
- Ze względu na rodzaj i czas trwania Subskrypcji poszczególne warianty Subskrypcji mogą różnić się swoim zakresem oraz poziomem dostępów do materiałów. Wszystkie warianty Subskrypcji prezentowane są w Sklepie.
- Dostęp do zawartości Platformy zostanie przyznany Kupującemu niezwłocznie po wniesieniu na rzecz Sprzedawcy opłaty odpowiadającej cenie wybranej przez Kupującego Subskrypcji o ile inaczej nie wskazano w opisie Subskrypcji. Konto użytkownika jest prowadzone na platformie WP Idea. Konto Użytkownika kursu online oznacza indywidualny dla każdego Klienta panel, uruchomiony dla niego przez Sprzedawcę.
- Po skutecznym dokonaniu zakupu liczony jest okres dostępu przypisany do zakupionej Subskrypcji zgodnie z opisem Subskrypcji dostępnym w Sklepie.
- Po wyborze Subskrypcji Kupujący zostanie przeniesiony do Formularza składania Zamówienia.
- W formularzu konieczne jest podanie danych niezbędnych do realizacji Zamówienia.
- W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących regulaminu Kupujący może skontaktować się ze Sprzedawcą.
- Niezwłocznie po wniesieniu na rzecz Sprzedawcy opłaty odpowiadającej cenie wybranej przez Kupującego Subskrypcji dla Kupującego zostanie założone Konto Użytkownika pozwalające na uzyskanie dostępu do zawartości Platformy. Sprzedawca przesyła Użytkownikowi wiadomość z instrukcją logowania.
- Z chwilą zalogowania się do Konta Użytkownika przedmiot Umowy uważa się za dostarczony w całości Kupującemu.
- Użytkownik zobowiązany jest korzystać z Platformy w sposób zgodny z prawem, Regulaminem i dobrymi obyczajami, a w szczególności:
- korzystać z Platformy w sposób niezakłócający korzystanie z Platformy przez pozostałych jej użytkowników, nienaruszający jakichkolwiek praw, dóbr lub interesów osób trzecich, niewpływający negatywnie na funkcjonowanie Platformy, szczególnie poprzez wykorzystanie złośliwego oprogramowania,
- nie udostępniać danych dostępowych do swojego Konta Użytkownika na Platformie jakimkolwiek osobom trzecim,
- nie rozpowszechniać dostępnych na Platformie treści bez uprzedniej zgody Sprzedawcy, nie nagrywać materiałów video z dostępnych na Platformie treści ani w żadnej innych sposób nie udostępniać publicznie treści osadzonych na Platformie niezależnie od ich formy.
- W razie korzystania z Platformy w sposób sprzeczny z Regulaminem Sprzedawca posiada prawo usunięcia treści bezprawnych, które zostały dostarczone przez Kupującego, jak również zachowuje prawo do zablokowania Kupującemu dostępu do zawartości Platformy, w tym do zawieszenia Konta Użytkownika.
- Sprzedawca zapewnia całodobowy dostęp do Platformy, jednak zastrzega sobie prawo do stosowania przerw w dostępie z przyczyn technicznych, w szczególności przerw wynikających z okoliczności niezależnych od Sprzedawcy.
- Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Platformy. Kupujący informuje Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Platformy.
- Sprzedawca nie świadczy na rzecz Użytkownika jakiejkolwiek dodatkowej pomocy przy korzystaniu z Platformy.
- Zabrania się Kupującemu udostępniać innym podmiotom Platformy lub danych do swojego Konta Użytkowania
- Subskrypcja nie może być przedmiotem odsprzedaży czy dystrybucji i sprzedaży handlowej.
- Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach konsumenta, wyrażając zgodę na wykonanie w pełni usługi przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy, utraci w ten sposób prawo do odstąpienia od Umowy.
- W przypadku gdy wariant Subskrypcji Platformy P13 Scrap Club obejmuje dostarczenie przez Sprzedawcę w ramach Subskrypcji produktu fizycznego warunki i czas dostarczenia powinien zostać wskazany na stronie obok opisu Subskrypcji, na stronie Sklepu lub w korespondencji e-mail wysłanej przez Sprzedawcę. Przesyłka zostaje doręczona na adres Kupującego w terminie wynikającym z opisu Subskrypcji.
- Umowa obowiązuje do dnia wskazanego w dokonanym Zamówieniu.
WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY
- Zamówienia w Sklepie można składać przez siedem dni w tygodniu, dwadzieścia cztery godziny na dobę.
- Kupujący może złożyć Zamówienie jako niezarejestrowany lub jako zarejestrowany użytkownik, przy czym zarejestrowanym klientem jest Kupujący, który posiada Konto w Sklepie. Kupujący może założyć konto na etapie składania Zamówienia lub niezależnie od składania Zamówienia.
- W Formularzu zamówienia konieczne jest podanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia. Dane te to: imię, nazwisko, adres e-mail, dane niezbędne do wystawienia faktury VAT.
- Klient składa Zamówienie poprzez dodanie Subskrypcji do koszyka.
- Po dodaniu produktów do koszyka Klient ma możliwość weryfikacji dodanych do koszyka produktów, w tym ich ewentualnego usunięcia lub dokonania zmiany. Na tym etapie Klient może powrócić do dokonywania dalszych zakupów lub przejść do opłacenia Zamówienia, klikając odpowiednie przyciski.
- Po przejściu do opłacania Klient zostaje przekierowany do ekranu logowania lub Rejestracji, chyba że Klient jest już zalogowany.
- Po dokonaniu wyboru sposobu płatności i poinformowaniu Klienta o łącznej kwocie zamówienia brutto Klient składa Zamówienie, klikając przycisk opatrzony słowami „Kupuję i płacę” lub innym równoważnym sformułowaniem.
- Warunkiem złożenia Zamówienia jest akceptacja Regulaminu, z którym Kupujący powinien uprzednio się zapoznać.
- Poprawne wypełnienie formularzy zakupowych potwierdzane jest na ekranie z wyświetlonym podsumowaniem Zamówienia, a w przypadku wyboru płatności za pośrednictwem serwisu PayU/Przelewy24/PayPal system płatności online również wysyła informację o numerze Zamówienia, na wskazany przez Klienta adres e-mail, na który będą wysłane informacje dotyczące Zamówienia w Sklepie oraz zakupioną Subskrypcję.
- Płatności należy dokonać niezwłocznie po złożeniu Zamówienia.
- Z chwilą skutecznego dokonania płatności między Użytkownikiem a Sprzedawcą zawarta zostaje Umowa. Następnie Użytkownikowi wyświetlona zostaje strona z potwierdzeniem zakupu oraz przesłane zostają wiadomości e-mail z dostępem do Platformy o ile w opisie Subskrypcji nie wskazano inaczej.
- Dostęp do zakupionych warsztatów włączany jest automatycznie (tego samego dnia) po zaksięgowaniu płatności, chyba że w opisie warsztatu zaznaczono inną datę, a sam warsztat oferowany jest w formie przedsprzedażowej, wtedy od daty wskazanej w opisie produktu.
- W przypadku zakupienia produktów fizycznych, wysyłane są one w ciągu 5 dni roboczych dnia zaksięgowania wpłaty.
FORMY PŁATNOŚCI
- Po złożeniu przez Kupującego Zamówienia zgodnie z procedurą opisaną w niniejszym Regulaminie na adres poczty elektronicznej Kupującego zostanie wysłane potwierdzenie dokonania Zamówienia Subskrypcji.
- Dostępne metody płatności za zamówienie opisane są na stronie Sklepu i udostępniane Kupującemu podczas składania Zamówienia. Są to:
- przelew tradycyjny,
- płatność za pośrednictwem operatora płatności Przelewy24,
- płatność za pośrednictwem operatora płatności PayPal
- płatność za pośrednictwem operatora PayU.
- Po kliknięciu przycisku finalizującego „Zamawiam i płacę” (lub innego o równoznacznym brzmieniu) Kupujący będzie miał możliwość wyboru formy płatności i zostanie w sposób automatyczny przekierowany do okienka płatności obsługiwanej przez zewnętrznego dostawcę celem dokonania płatności za Zamówienie.
- Jeżeli Kupujący wybrał płatność przelewem bankowym, po kliknięciu przycisku finalizującego zamówienie zostanie przekierowany na stronę Sklepu z instrukcją dokonania płatności.
- Wskazane w Sklepie ceny są cenami brutto, co oznacza, że uwzględniają podatek VAT.
- Do każdego Zamówienia wystawiany jest dokument potwierdzający dokonanie płatności, który dołączany jest do wiadomości e-mail.
WARUNKI LICENCYJNE DLA ZAKUPIONYCH PRODUKTÓW ELEKTRONICZNYCH
- Kupujący zobowiązany jest do przestrzegania warunków niniejszej licencji. Sprzedawca może określić warunki licencji odrębnie zamieszczając stosowny zapis w opisie Subskrypcji.
- Zabrania się Kupującemu udostępniać produkty, treści cyfrowe lub dane do swojego Konta Użytkownika innym podmiotom.
- Dostępne w ramach Platformy treści nie mogą być przedmiotem odsprzedaży czy dystrybucji i sprzedaży handlowej.
- Licencja udzielona Kupującemu nie obejmuje prawa do:
ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA WADY
- W przypadku kiedy Kupujący stwierdzi wadę, powinien poinformować o tym fakcie Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.
- W celu złożenia reklamacji Kupujący może skorzystać z formularza reklamacyjnego dostępnego w niniejszym Regulaminie jako załącznik. Kupujący może kontaktować się ze Sprzedawcą zarówno za pośrednictwem poczty tradycyjnej, jak i poczty elektronicznej, przy czym preferowana jest forma elektroniczna.
- Szczegóły dotyczące rękojmi Sprzedawcy za wady regulują przepisy Kodeksu cywilnego.
- O rozpatrzeniu reklamacji i jej wyniku Sprzedający powiadomi Klienta w wiadomości wysłanej na adres poczty elektronicznej lub korespondencyjny, podany przez Klienta w reklamacji, w terminie do 14 dni.
- Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji następujących informacji: okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży oraz danych kontaktowych składającego reklamację.
- Podanie wskazanych wyżej informacji i okoliczności ułatwi sposób procesowania reklamacji. Informacje te mają jednak formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
- W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania.
- Więcej informacji na temat praw Kupującego można znaleźć na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta – https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl.
- Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, który nie jest Przedsiębiorca na prawach konsumenta, Strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Jeśli w toku zakupu Subskrypcji Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraził zgodę na wykonanie umowy i dostarczenie mu treści cyfrowej przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, traci on prawo do odstąpienia od umowy zawartej ze Sprzedawcą.
- Jeżeli umowa dotyczy świadczenia Usług Elektronicznych, a Sprzedawca wykonał w pełni Usługę Elektroniczna za wyraźną zgodą Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia traci prawo do odstąpienia, wówczas prawo do odstąpienia nie będzie mu przysługiwać.
- W sytuacji, gdy nie występują okoliczności wskazane powyżej (punkt 1 i 2), Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy.
- Użytkownikowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy bez podania przyczyn, o ile zostały spełnione warunki przewidziane w ust. 1 lub w ust 2. Działalnie Platformy P13 Scrap Club opiera się na dostarczaniu Użytkownikowi treści cyfrowych. W związku z tym rozpoczęcie korzystania z Platformy przed upływem 14 dni od dnia dokonania zakupu Subskrypcji powoduje utratę prawa odstąpienia od Umowy.
- Odstąpienie od umowy następuje poprzez poinformowanie Sprzedawcy o swojej decyzji poprzez złożenie oświadczenia. Takie oświadczenie może zostać wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną.
- Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy udostępnionego jako załącznik do niniejszego Regulaminu. Skorzystanie z formularza jest jednak tylko zaleceniem, a jego niewykorzystanie w procesie odstąpienia od umowy nie stanowi o nieważności odstąpienia.
- W celu zachowania terminu odstąpienia od umowy wystarczające jest, aby Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem wskazanego terminu odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta wszystkie otrzymane od niego płatności.
- Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraźnie wskazał na inne rozwiązanie.
POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCY
- W stosunku do Klienta niebędącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta przysługuje Sprzedawcy prawo odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
- Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części w stosunku do Klienta niebędącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
- Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Klientowi niebędącemu Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta stosownego oświadczenia.
- Odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Klienta niebędącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie – do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy przy czym Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści.
- Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem niebędącym Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Współadministratorami danych osobowych Kupującego są Katarzyna Synakiewicz prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą KATARZYNA EWA SYNAKIEWICZ (adres miejsca prowadzenia działalności: ul. Lubczyńska 7, 70-896 Załom) wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki NIP 9551953309, REGON 320203959 i Lilianna Ciubak prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą LILIANNA CIUBAK (adres miejsca prowadzenia działalności: ul. Lubczyńska 7, 70-896 Załom) wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki NIP 9551458337, REGON 812487746 wspólnie prowadzące działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej P13 K. SYNAKIEWICZ L. CIUBAK Spółka Cywilna (adres miejsca prowadzenia działalności: ul. Lubczyńska 7, 70-896 Załom, adres do doręczeń: ul. Lubczyńska 7, 70-896 Załom) NIP 8513046135, REGON 320481730.
- Dane osobowe Kupującego przetwarzane są w celu obsługi Konta, Konta Użytkownika, realizacji Zamówienia oraz ewentualnej obrony, dochodzenia lub ustalenia roszczeń związanych z zawieranymi za pośrednictwem Sklepu Umowami.
- Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies znajdują się w polityce prywatności dostępnej na stronie Sprzedawcy.
- Korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może się wiązać z zagrożeniem pozyskania oraz modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione. Aby temu zapobiec, Klienci powinni stosować odpowiednie środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia, w szczególności programy antywirusowe, bezpieczną skrzynkę poczty elektronicznej oraz inne chroniące bezpieczeństwo korzystających z publicznej sieci Internet.
- Informujemy, że jako Sprzedawca nigdy nie zwracamy się do Klienta z prośbą o udostępnienie nam hasła w jakiejkolwiek formie.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
- Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
- Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Sklep będą rozstrzygane przez sądy powszechne, a prawem właściwym jest prawo polskie.
- Klient będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, wojewódzkich inspektoratów inspekcji handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
- http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
- http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php;
- http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
- Istnieje również możliwość skorzystania z platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami a przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR), która dostępna jest pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji, a także do zmiany cen produktów w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia publikacji na stronie internetowej Sklepu.
- Niniejszy Regulamin został sporządzony na podstawie przepisów prawa polskiego. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w tym kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta lub innych ustaw mających zastosowanie do działalności i funkcjonowania sklepu internetowego, obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
- Postanowienia Regulaminu nie wyłączają możliwości powoływania się przez Klientów na bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa regulujące ochronę praw konsumentów.
- Postanowienia niniejszego Regulaminu nie wykluczają podjęcia kroków prawnych przewidzianych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa w stosunku do osób naruszających warunki licencji oraz prawa autorskie.
Regulamin do pobrania, wersja aktualna
Regulamin do pobrania, wersja do 10.01.2024